Hallo,
Mijn mama heeft een nieuw kunstgebit laten maken. De dag erop is ze op reis vertrokken. Haar kaak lag al na 1 dag helemaal open en het was onmogelijk om ze in te houden, dus was ze de hele reis tandenloos. Ook heeft ze ter plaatse bij de apotheek medicatie gekregen voor herstel en tegen de pijn. Ze heeft de tandarts verwittigd en is onmiddellijk bij terugkeer langsgeweest. De tandarts heeft het gebit aangepast, maar thuis bleek het nog niet voldoende. Zo is ze dus een paar keer heen en weer geweest en heeft de tandarts op aandringen een nieuw gebit gemaakt omdat hij het gebit te klein had gemaakt.
Het probleem is nu dat het 2e kunstgebit WEER te klein werd gemaakt waardoor het onmogelijk is om deze in te houden. De aanpassingen die de tandarts aanbrengt, lossen niks op, integendeel. M'n mama heeft voorlopig geen andere keuze om haar oude gebit verder te gebruiken, deze past wel perfect, maar is helaas versleten, daarom dat ze een nieuw gebit had laten maken.
De tandarts weigert om m'n mama verder te helpen omdat hij niet opnieuw een kunstgebit wil maken voor haar, tenzij ze dit volledig zelf betaalt.
Hoe kunnen we de tandarts duidelijk maken dat hij in de fout is? Welke stappen kunnen we ondernemen?
V.G. Kathelijn