Klacht indienen bij de politie is hierbij niet mogelijk. Dit is louter een handelsgeschil. Er is geen strafrechtelijk feit gebeurd.verzekering via de school aanspreken lijkt mij in eerste instantie de beste oplossing
als dat geen zoden aan de dijk brengt klacht indienen bij de politie of de verzekering van de firma die de werken uitvoert aanspreken.
handelsgeschil is dat niet bedoeld voor tussen handelaars?Klacht indienen bij de politie is hierbij niet mogelijk. Dit is louter een handelsgeschil. Er is geen strafrechtelijk feit gebeurd.verzekering via de school aanspreken lijkt mij in eerste instantie de beste oplossing
als dat geen zoden aan de dijk brengt klacht indienen bij de politie of de verzekering van de firma die de werken uitvoert aanspreken.
Dit dient geregeld te worden via de verzekering van de aannemer.
Ja, je mist iets. Een handelsgeschil kan ook tussen consument/klant en de verkoper/aanbieder. Dit is niet beperkt tot goederen. Kan ook over diensten gaan.handelsgeschil is dat niet bedoeld voor tussen handelaars?Klacht indienen bij de politie is hierbij niet mogelijk. Dit is louter een handelsgeschil. Er is geen strafrechtelijk feit gebeurd.verzekering via de school aanspreken lijkt mij in eerste instantie de beste oplossing
lerares (en de school) is in dit geval toch geen handelaar, of mis ik iets?
ja ok,Ja, je mist iets. Een handelsgeschil kan ook tussen consument/klant en de verkoper/aanbieder. Dit is niet beperkt tot goederen. Kan ook over diensten gaan.handelsgeschil is dat niet bedoeld voor tussen handelaars?
Klacht indienen bij de politie is hierbij niet mogelijk. Dit is louter een handelsgeschil. Er is geen strafrechtelijk feit gebeurd.
lerares (en de school) is in dit geval toch geen handelaar, of mis ik iets?
In dit geval koopt de school als klant diensten en goederen van de aannemer. Hierbij zijn er afspraken gemaakt en die zijn niet nageleefd.
Bv een discussie over garantie van een gsm toestel tussen klant een aanbieder is ook een handelsgeschil.
lokalen zouden pas tegen bepaalde datum moeten ontruimd zijnVersta ik niet, je weet dat die lokalen moeten ontruimt zijn en toch laat je persoonlijke spullen daar liggen. Wij kregen vroeger naar ons vijs van de meester als we geen zorg droegen voor onze spullen en die van iemand anders.