Oppassen daarmee. Bij sommige merken staat het serienummer van het toestel ook op de doos. Als ze dan in de winkel zien dat er een ander serienummer inzit, heb je problemen.Een kennis van mij heeft dit ook ooit aan de hand gehad. Is zijn kapotte monitor gaan terughalen. De dag nadien via de webshop van de winkel eenzelfde monitor aangekocht en nog een dag nadien de kapotte monitor teruggestuurd in de doos van de via de webshop aangekochte monitor en gebruik gemaakt van zijn 14 dagen herroepingsrecht voor aankopen via internet. Uiteraard is deze kennis van mij een heel slecht voorbeeld en mogen zijn daden zeker niet nagedaan worden...
om zoiets te veroorzaken is een drukpunt veroorzaakt door een vreemd object genoeg, dat kan met gemak veroorzaakt worden als de monitor nog in de verpakking zit.Blijkbaar gaan ze ervan uit dat wij druk op de monitor hebben gezet en dat die dus zo stuk is gegaan.
Dit is hoe de monitor er trouwens uitzag:
Verder had ik een slechte review geschreven en dit heeft mij weer met hen in contact gebracht. Nu gaan ze de betrokken medewerkers bevragen over de motivatie van hun conclusie. Om eerlijk te zijn verwacht ik geen positief antwoord aangezien we steeds zo gemakkelijk worden afgewimpeld. Toch bezie ik dit als een klein stapje in de goede richting. Vrijdag namiddag mag ik antwoord verwachten.
De bewijslast ligt bij hun dan, dus inderdaad: laat ze maar bewijzen.Als zij bij hun beweringen blijven dat er druk op het scherm is uitgeoefend dan word dit een juridisch steekspel !
En bewijs dan maar eens .