#1 , 12 jul 2019 13:30
Jaren gelden had ik een groepsverzekering via mijn werkgever bij verzekering N. Mijn zoon had daar ook z'n autoverzekering. Hij deed een ongeval door dronkenschap. De wagen van de tegenpartij was beschadigd en de vier inzittenden veinsden gewond te zijn maar dat kon niet worden vastgesteld en er was een forfaitaire vergoeding. De wagen van mijn zoon werd niet vergoed. N. (nu B.) vorderde de kosten voor de schadeclaim voor de tegenpartij aan mijn zoon terug. Die was onvermogend op dat moment en ik kreeg een akkoord met N. dat ik in zijn plaats de kosten mocht terugbetalen met afbetalingsplan. Ik heb daar totaal geen info over, Het enige dat ik weet is dat het gaat over schadegeval 17/03/2002 en dat er sinds maart 2003 elke maand via automatische opdracht 100 euro van mijn rekening gaat naar R.V. - P/A N. met referentie ...... Ik vind het nu al zo lang duren en probeer te weten te komen hoever het hiermee staat. In de paasvakantie dit jaar belde ik B. (ex N.) daarover op maar daar bleek veel opzoekwerk niets op te leveren tot er na x keer doorverbonden te worden een vrouw sprak die me vertelde dat ze met navraag bezig is maar dat die R. V. geen antwoorden geeft Ze ging me op de hoogte houden maar ik hoor niets meer en ik weet niet wie R. V. Mijn vraag is dat ik graag een aflossingstabel zou hebben om te weten hoever ik met de afbetalingen sta. Het beginsaldo, de intresten, de maandelijkse aflossingen en het saldo op dit moment. Wat kan ik doen, waar moet ik zijn, welke stappen kan ik ondernemen. Ik hoop op goede raad , met vriendelijke groeten.