JUridisch advies

Leila
Topic Starter

JUridisch advies

#1 , 02 dec 2005 11:00

Heeft iemand advies over hoe je een juridisch advies het best opstelt? Heeft iemand hier eventueel ook een voorbeeld van???

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Bart
Beheerder

#2 , 02 dec 2005 11:05

Wat bedoelt u juist met "juridisch advies" ?
Uw vraag komt nogal zeer algemeen over :)

Dank voor de verduidelijking.

Bibendum

#3 , 02 dec 2005 11:33

Heeft iemand advies over hoe je een juridisch advies het best opstelt? Heeft iemand hier eventueel ook een voorbeeld van???

Ik krijg de indruk dat jij een juridisch advies moet geven en blijkbaar niet weet hoe je dat doet ... Ik zou niet graag uw client zijn :lol:

Grapje h? ! :wink:

Reclame

Gast

#4 , 02 dec 2005 11:53

Wat bedoelt u juist met "juridisch advies" ?
Uw vraag komt nogal zeer algemeen over :)

Dank voor de verduidelijking.

Wel ik wilde graag wete of iemand een voorbeeld had anders van een juridisch advies.Ik wil weten hoe je begintt om zoiets te schrijven, hoe je het het best doet enz...

Bart
Beheerder

#5 , 02 dec 2005 12:06

waarover moet advies gegeven worden ?

Leila
Topic Starter

#6 , 02 dec 2005 12:58

Hoe bepaal je wat de precieze schadevergoeding is als de verhuurder de huurvernieuwing weigert op basis van Art 16 IV (weigering zonder motief).???

Bibendum

#7 , 02 dec 2005 16:21

Neem het artikel ter hand, en schijf in mensentaal wat het wil zeggen, wat de concrete gevolgen zijn, wat de opties zijn en de gevaren of risico's.

En klaar ! :)

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”