Hallo, door omvoorziene omstandigheden ben ik in het rood gegaan bij mijn bank. Het prbleem is dat ik eigenlijk niet in het rood kan gaan. Door mijn visa sta ik nu op -700. M’n lening van €350 is er niet kunnen afgaan en ik kreeg na 2 weken al een brief met de rente en €30 rapel kosten. Nu moet mijn visa er weer af en zal ik op -1700 staan.
Ik heb al een brief gekregen dat m’n rekening geblokkeerd zal worden. Ik doe er alles aan om het bedrag op 0 te krijgen alles wat ik ontvang stort in direct door. Nu zal ik voor 3 maanden m’n lening niet kunnen betalen. Wat kan er juist gebeuren? In ben bang voor rechtbanken enzo... ik heb al contact gehad met de bank. Daar spraken ze enkel van het feit dat m’n rekening geblokkeerd zal worden en er intrest komt. Wat logisch is. Maar hoelang zullen ze me geven om alles terug ge betalen. Ik heb zelf al een berekening gemaakt inclusief hun intresten zou ik 4 maanden nodig hebben om alles terug op 0 te zien staan. Dus ook de achterstallige lening zou dan effen zijn. Kunne hier zware gevolgen aan vast hangen? Gelieve niet te vooroodelen. Door een sterfgeval heb ik mijn visa moeten gebruiken om alles te regelen waardoor ik nu schulden heb.
Alvast bedankt.