Ik heb een zoon van 25 die niet meer bij mij woont. Hij gaat bijna nooit werken, af en toe via interim, maar vraagt ook geen stempelgeld aan. Hij betaald zijn rekeningen niet, zoals huur, electriciteit, ziekenfonds. De rekeningen stapelen alleen maar op. Het enige dat hij doet is de hele dag op zijn computer spelletjes spelen en chatten met andere personen. Ik heb al overal hulp gezocht voor hem maar nergen kunnen ze me helpen. Het enige antwoord dat ik krijg is dat hij het allemaal zelf moet inzien, maar dat is juist zijn probleem, hij ziet zelf niet dat hij serieus in de problemen geraakt. Nu is mijn vraag, kunnen ze mij voor zijn schulden laten opdraaien? Ik ben alleenstaande maar heb wel eigendom waar ik zelf hard moeten voor werken heb en ik dit niet kwijt wil. Ik heb er al aan gedacht om mijn huis te verkopen maar mijn zoon zegt dat dit niet kan want dat hij er zelf al achter gehoord heeft en dat de helft voor hem en zijn zus is. Met de dochter heb ik helemaal geen problemen. Graag had ik een antwoord gevonden op mijn vraag want ik ben echt ten einde raad.
Alvast bedankt