@ father b
Ik geef je 100% gelijk.
Waar houden de mensen zich in godsnaam mee bezig ?
Ik lees dit elke dag, een paar vind deze foto's niet kunnen , andere geilen erop, en dan de meeste worden geplaatst door een NIET horeca man !.
Moest ieder wanbetaler zo gestalkt worden, dit zou hier nogal wat zijn zeker, het forum was te klein !!
Dit is geen wanbetaler, want dat is een burgerlijke zaak. Dit is een veroordeeld misdadiger.
Leen,
In de eerste plaats ben ik niet zo dom als die Amerikaanse films. Ik hou van Britse series en zeker de humor, onovertroffen.
Praatcafé moet plaats bieden voor luchtiger onderwerpen.
Maar nu deze dame : ik lees zo juist dat de procureur 21 maanden celstraf eist. Als men dronken een kind ( of een volwassene ) doodrijdt,
en vluchtmisdrijf pleegt; loopt men hier in Belgenland op vrije voeten. Denk maar eens aan de jonge dame van 23 jaar die onlangs werd vermoord
en andere gevallen. Is het hierin dat justitie zijn middelen en tijd moet verprutsen. Als ik de kleding van de dame bekijk waarmee ze in de verschillende
horecazaken binnengaat en rustig eet; dan gaat er bij al een belletje rinkelen.
Maar zoals Lowie zegt hoeveel verteerde zij : enkele euro's en de uitbaters worden met hun naam en de zaak vermeld = gratis reclame.
En aan de kust geven die collega horeca mensen zeker de beschrijving en foto door aan elkaar.
Goedkeuring : neen Misdadiger : absoluut niet strafbaar : volgens de wet wel