@Fransiscus klopt daar hebben wij ons ook op gebaseerd voor waar ze nu staan. En volgens dat plan staan ze waar ze mogen staan. Alleen lijkt het ofdat de gemeente zonder enige controle zegt alles wat aan de straat ligt tot tegen de omheining is openbaar terein (en dat lijkt me dus onterecht).
Niet op schaal uiteraard maar als je het plannetje hierboven bekijkt is onze afsluitng de blauwe lijn, de 2 bruine lijntjes de bloembakken en rechts daarvan de straat (die in realitieit dan smaller uitvalt en dus eigenlijk ook deels de berm is). Daarom dat ik er dus vanuit ga dat ze er perfect mogen staan.
@Mathieu Rutten, omdat ik niet thuis ben gaat het over een google maps screenshot van enkele jaren oud de gehele afsluiting is intussen vervangen (en nog meer achteruit geplaatst), de struik (klimop denk ik) hangt er intussen ook niet meer.
Maar zoals je aangeeft is het geen éénrichtingstraat. vermoedelijk door de uitwijkmanoevres wordt onze omheining dan ook regelmatig aangereden maar je kan ze natuurlijk moeilijk blijven achteruit plaatsen als ik me niet vergis hebben we nu al 1m ruimte gelaten en hoe meer ruimte er gelaten wordt hoe meer ze er precies tegenaan rijden.
@Asperger de akte zou ik moeten bekijken maar ik vrees dat het gaat over recht van doorgang dan..