Dit is geen belaging. Daarvoor heb je een herhalend karakter nodig. Een enkelvoudig voorval/feit kan geen belaging zijn.Dit lijkt me meer met opzet iemand belagen. Wel nogal op een onvriendelijke en brutale en vooral arrogante manier als ik dit verhaal zo lees. Je mag niet zomaar gefilmd worden zonder dat je daar toestemming hebt voor gegeven.
En ik zou het hier niet zomaar bij laten zitten , je kan bv naar de Politie gaan en klacht indienen wegens opzettelijke belaging en je hebt een getuige dus dat is dan in je voordeel. Als de TV dit uitzend zonder dat je hierin toegestemd dan hebben ze een groot probleem ?
De manier waarop je jou hebben laten schrikken , lijkt mij opzettelijke belaging want dat is ook iemand laten schrikken en niet voor de grap. Het er zeker niet bij laten zitten en actie ondernemen voordat het te laat is ? Sterkte
Ok ook al is het niet belagen , voor mij is het gevoelsmatig wel zo.Dit is geen belaging. Daarvoor heb je een herhalend karakter nodig. Een enkelvoudig voorval/feit kan geen belaging zijn.Dit lijkt me meer met opzet iemand belagen. Wel nogal op een onvriendelijke en brutale en vooral arrogante manier als ik dit verhaal zo lees. Je mag niet zomaar gefilmd worden zonder dat je daar toestemming hebt voor gegeven.
En ik zou het hier niet zomaar bij laten zitten , je kan bv naar de Politie gaan en klacht indienen wegens opzettelijke belaging en je hebt een getuige dus dat is dan in je voordeel. Als de TV dit uitzend zonder dat je hierin toegestemd dan hebben ze een groot probleem ?
De manier waarop je jou hebben laten schrikken , lijkt mij opzettelijke belaging want dat is ook iemand laten schrikken en niet voor de grap. Het er zeker niet bij laten zitten en actie ondernemen voordat het te laat is ? Sterkte
Luc Haekens is een Belgisch journalist, auteur en acteur. Hij is vooral bekend van de VIER-programma's De Blauwe Gids en De Ideale Wereld, waarin hij mensen spottend interviewt. Luc Haekens studeerde in 1992 af aan het RITS in Brussel in radiodocumentaire en tv-reportageLuk Allo bedoel je ?Wees blij dat het Luc Haekens niet was...