En waar blijft de verwittiging voor de eigenaar ? die heeft er wel zijn geld in geïnvesteerd, heeft een gsm en telefoon en wordt genegeerd ! moeite niet waard, betaal maar belastingenStraf, we zitten hier met een behulpzame agent die gigantische schade voorkomt en toch moeten er klagers zijn?
Voor de volledigheid, wanneer de situatie het vereist, kan de politie een slotenmaker vorderen om zo'n probleem op te lossen.
Komaan zeg, wees eens redelijk.En waar blijft de verwittiging voor de eigenaar ? die heeft er wel zijn geld in geïnvesteerd, heeft een gsm en telefoon en wordt genegeerd ! moeite niet waard, betaal maar belastingenStraf, we zitten hier met een behulpzame agent die gigantische schade voorkomt en toch moeten er klagers zijn?
Voor de volledigheid, wanneer de situatie het vereist, kan de politie een slotenmaker vorderen om zo'n probleem op te lossen.
Ik begrijp wat je bedoelt.
Maar ik heb ook meerdere zaken gehad en altijd waren er buren die vn mij een telefoonnummer hadden om me te verwittigen, De politie doet dit niet !
Zeg tegen je vriend om één of twee buren eens zijn telefoonnummer te geven tegen er iets mocht gebeuren, en dit is geen luxe om de buurman je tel te geven
Ik heb dit altijd gedaan, en nu nog mijn twee buren hebben alle beiden een huissleutel van mij, mijn vrouw is 78 jaar maar vergeet alles en voor de zekerheid hebben ze allebeide buren een sleutel en mijn telefoon nummer.Ik begrijp wat je bedoelt.
Maar ik heb ook meerdere zaken gehad en altijd waren er buren die vn mij een telefoonnummer hadden om me te verwittigen, De politie doet dit niet !
Zeg tegen je vriend om één of twee buren eens zijn telefoonnummer te geven tegen er iets mocht gebeuren, en dit is geen luxe om de buurman je tel te geven
Zou je dat echt wel doen, den Lowie ? En wat met je privacy ?
En wat met je privacy
Overdrijven we nu niet een beetje?
Mag je uw gezicht nog wel tonen op straat? Want dan geven we ook onze privacy toch al voor een deeltje weg. Dus allemaal onder de boerka, zowel mannen als vrouwen. Maar dan ook nog de ogen verstoppen, want ze zouden de kleur van onze ogen kunnen zien