Wat zal mijn boete zijn ongeveer!

Jans123a
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Wat zal mijn boete zijn ongeveer!

#1 , 31 mar 2019 15:45

Hallo, ik heb met een personenauto gereden die niet ingeschreven, niet gekeurd, niet verzekerd. En andere kentekenplaten aangedaan. Gewoon laten maken bij een schoenwinkel. Met een willekeurige combinatie. Bij een politie controle was de auto niet in orde voor de politie, Ze hebben de auto getakeld. Plus ook onder invloed van alcohol. Wat zou de politie rechter uitspreken in deze.mvg

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gerlof R
Juridisch actief: Ja

#2 , 02 apr 2019 16:45

Dat is een stevige combinatie, mijn beste.
In welke mate van invloed spreken we derwaal?

Jans123a
Topic Starter

#3 , 03 apr 2019 05:51

Toen ze me tegen hielden de politie heb ik wel niet moeten blazen. Maar maar ze gaan het wel gezien hebben aan mij dat ik wat gedronken had. Zo te zien zal dit een zeer zware boete worden. Zou ik een jaar rijverbod krijgen of zou dat meer zijn. Dat zie er inderdaad allemaal niet goed uit als ik de berichten lees. Het zullen duizenden euro's boete zijn. Oei oei oei, met al zeker een werkstraf mits ik dit nooit zal kunnen betalen die som.

Reclame

LeenW

#4 , 03 apr 2019 09:54

Toen ze me tegen hielden de politie heb ik wel niet moeten blazen. Maar maar ze gaan het wel gezien hebben aan mij dat ik wat gedronken had. Zo te zien zal dit een zeer zware boete worden. Zou ik een jaar rijverbod krijgen of zou dat meer zijn. Dat zie er inderdaad allemaal niet goed uit als ik de berichten lees. Het zullen duizenden euro's boete zijn. Oei oei oei, met al zeker een werkstraf mits ik dit nooit zal kunnen betalen die som.
U gaat niet kunnen kiezen of het een werkstraf wordt of niet.

Meeboo

#5 , 03 apr 2019 10:11

de wagen kan/zal ook verbeurd verklaard worden

Jans123a
Topic Starter

#6 , 04 apr 2019 17:31

PV al ontvangen de inbreuken zijn, w21.11.1989 art 2.1
Kb20.07.2001 art 2.1 overtreding 2 de graad
Kb15.03.1968 art 24.1

Franciscus

#7 , 04 apr 2019 19:51

https://nl.wikipedia.org/wiki/Valsheid_in_geschrifte stukje voor BE eens lezen.
En gratis bijgevoegd:
http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi_lo ... e_name=wet

De vervalste nummerplaten worden neergelegd ter griffie correctionele rechtbank.

KrisP

#8 , 05 apr 2019 11:40

Dat is enkel
Verzekering
Inschrijving
Niet-keuring
Ja de verkeersinbreuken.
Van de - eventuele - gerechtelijke feiten krijgt TS geen afschrift.

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”