Hallo,
Ik ben een verantwoordelijke van een show die in het doorging de voorbije week. Wij hebben een klein probleempje opgelopen tijdens deze show. Er is iemand met een sponsorcamionette tegen een soort garage-achtige deur gereden. We zijn een niet-feitelijke vereniging, maar hebben wel een burgerlijke aansprakelijkheid getekend in het begin van vorig jaar. Wat de camionette betreft, heb ik momenteel nog niet zoveel informatie, maar is er een familiale band tussen de bestuurder van de camionette en het bedrijf dat de camionette leende in ruil voor reclame.
Zou iemand kunnen helpen met de legale kant hiervan en vooral wat we nu eigenlijk moeten doen? Mijn medecollega's weten al wat meer over burgerlijke aansprakelijkheid en auto/camionetteverzekeringen, maar ik ben hier niet van op de hoogte en moet eerlijk bekennen dat als ik naar informatie zoek, het altijd wat moeilijker is uitgelegd.
Indien iemand kan helpen, zou dit echt fijn zijn want we zijn een beetje verdwaald in hoe we deze situatie moeten aanpakken.