De 2 getuigen bevestigden in hun verklaring dat mijn stoplichten aan stonden en ik stil stond op de rand van de parking en de tegenpartij niet aan het opletten was en volledig van haar baan week..Louis
Als er 2 (onafhankelijke) getuigen dat bevestigen, en als de schets/foto's je situatie bevestigen, zal er weinig discussie zijn.
De tegenpartij verklaarde dat ik op de baan was en zei mij niet gezien had, terwijl ik stil stond op de rand van de parking.. dit bevestigen mijn getuigenEn zelfs al zou je op de baan gestaan hebben. Je was gestopt (ik gebruik bewust niet het woord "stilstaan") met rijden, waardoor je normaal gezien een voorzienbare hindernis zou moeten geweest zijn.
Je hebt getuigen, alsook een tegenpartij die zo te lezen niet verklaart dat je aan het rijden was.
Ik zie jou dus niet in fout gesteld worden.
Getuigen zijn altijd goed(Getuigen bevestigen dat mijn stoplichten aanstonden en ik nog niet op de baan was).
De vloeistof begint pas te lopen nà het ongevalDe vloeistof van mijn auto liep dan ook leeg in de goot waar ik stilstond.
Ook de man van de depanage dienst zegt dat ik onmogelijk op straat kan gestaan hebben aangezien alle vloeistof onmiddellijk uit je auto loopt en dit bij mij in de goot was.
Normaal de tegenpartij aangezien u niet op de rijbaan stond (getuigen) en stil stond ...Mijn vraag is nu wie in fout zou gesteld worden.. ?
Het is echt niet omdat je een rijbaan oprijdt en dan stopt, dat je daarmee miraculeus ineens een voorzienbare hindernis wordt ...En zelfs al zou je op de baan gestaan hebben. Je was gestopt met rijden, waardoor je normaal gezien een voorzienbare hindernis zou moeten geweest zijn.
Getuigen zijn verhoord en hebben verklaring afgelegd, niets van sporten op de baan allemaal waar ik stilstond.. ook duidelijk op een foto’s te zien dat alles bij de plaats ligt waar ik stilstond en niets op de baan.Getuigen zijn altijd goed(Getuigen bevestigen dat mijn stoplichten aanstonden en ik nog niet op de baan was).
Verklaringen staan op papier ? in PV ?
De vloeistof begint pas te lopen nà het ongevalDe vloeistof van mijn auto liep dan ook leeg in de goot waar ik stilstond.
Ook de man van de depanage dienst zegt dat ik onmogelijk op straat kan gestaan hebben aangezien alle vloeistof onmiddellijk uit je auto loopt en dit bij mij in de goot was.
Dat is dus geen garantie van waar u voordien stond.
Waar het lekspoor heen loopt, kan dat wel illustreren
Schuifsporen van uw banden
Brokstukken
...
Heeft u foto's genomen ?
Altijd doen, en in overvloed !
Normaal de tegenpartij aangezien u niet op de rijbaan stond (getuigen) en stil stond ...Mijn vraag is nu wie in fout zou gesteld worden.. ?
Ziet er goed uitGetuigen zijn verhoord en hebben verklaring afgelegd, niets van sporten op de baan allemaal waar ik stilstond.. ook duidelijk op een foto’s te zien dat alles bij de plaats ligt waar ik stilstond en niets op de baan.