Hoe "privaat" is uw parkingVandaag stelde ik schade vast aan mijn paardentrailer die op een private parking staat..
Is er ook overeenkomstige schade aan de andere trailer ?We hebben vaste plaatsen dus sinds de laatste keer dat ik mijn trailer gebruikte heeft er slechts 1 andere naast gestaan.
Getuigen genoeg om te bevestigen dat elke dag enkel deze trailer altijd naast de mijne staat. Getuigen genoeg om te bevestigen dat ze gisteren zijn weg geweest met de trailer. Ikzelf en meerdere mensen waren aanwezig toen ze terugkwamen.Neen dat kunt u niet zonder bewijs of getuigen.
Afgesloten met hek met code plus camerabewaking. er komt niemand die geen klant is. Ik weet niet of de beelden worden opgeslagen. Camera staat wel aan de andere kant van de trailer dan waar de schade is.Hoe "privaat" is uw parkingVandaag stelde ik schade vast aan mijn paardentrailer die op een private parking staat..
Kan ik er gewoon oprijden en me daar parkeren ? Toegangscontrole
Nee, mijn trailer is nieuw en gelakt, de hunne oud en gewoon een alu plaat.Is er ook overeenkomstige schade aan de andere trailer ?We hebben vaste plaatsen dus sinds de laatste keer dat ik mijn trailer gebruikte heeft er slechts 1 andere naast gestaan.
Dat is nog steeds geen bewijs voor een aanrijding. Die camerabeelden kunnen wel interessant zijn, asap opvragen.Getuigen genoeg om te bevestigen dat elke dag enkel deze trailer altijd naast de mijne staat. Getuigen genoeg om te bevestigen dat ze gisteren zijn weg geweest met de trailer. Ikzelf en meerdere mensen waren aanwezig toen ze terugkwamen.Neen dat kunt u niet zonder bewijs of getuigen.
Degene die er tegen gereden is ...De vraag die ik hier stel is niet of ze ertegen gezeten hebben. Ze gaven al toe dat het moet gebeurd zijn bij het inladen voor Flanders Horse Event. Er waren hier meerdere mensen aanwezig van een club en ze weten niet wie het was. Ik vraag mij dan af wie verantwoordelijk is. De eigenaar van de trailer of de eigenaar van de club?