Bedankt voor je reactie.
De persoon is zelf geen student en dreigt ook niet iemand te vermoorden.
En tegen wat exact kan ik klacht indienen? Ik kan niet meer aan de privé-berichten want die zitten in die andere account.
Er werd ook niet gedreigd met me te vermoorden, wel een soort voorspelling gemaakt (waar ik van onder de voeten ben, ook al is het via internet)
Maar er wordt niets gedaan wat echt strafbaar is denk ik?
Bovendien is één van de fora waar het hevigst van leer werd getrokken volledig verdwenen bij een crash... En er zijn obv de campagne zoals je schrijft meerdere mensen bij die groep gekomen die dus ook van mij zeggen dat ik lieg, paraonia zou zijn. Eén heeft zelfs in pb aan mij beweert dat hij al mijn pb's op een ander forum zou hebben gezet, door een psychiater (een online werkende blijkbaar) heeft laten inkijken die dan zou hebben gezegd dat ik paranoïde ben etcetera, wat hij als volgt is gaan verkondigen op dat forum. Dit is een soort vriend van haar, of beter één van de mensen die ze op de hand heeft en die mee lachen met haar en op de buurt ook zelf begonnen pesten (zo insinueerde deze persoon dat ik mijn resultaten zou behalen door het spreiden van mijn benen, iets waar ik niet van gediend was en hem dan ook via pb heb gevraagd dat te verwijderen, zo begon dat 'gesprek'.. Deze persoon, die eigenlijk dus een derde is maar blijkbaar nog wat heviger of directer dan de eerste, beweerde ook ermee naar zijn raadsman te gaan want ik zou hem volgens hem belasteren (omdat ik zei dat wat hij zei over mij laster en eerroof was
) Hij zei dat hij iets tegen mij zou aanspannen, heel veel mensen kon verzamelen op het forum die dat ook wouden doen omdat ik met meerdere mensen problemen had en hij heel mijn privéleven volledig zou binnenste buiten draaien en uitschudden in de rechtbank, etcetera... U kan zich voorstellen dat ik me enkele dagen absoluut niet meer lekker voelde. Enfin, daar bleek dus allemaal niets van aan, of ik heb er toch nog steeds niets van gemerkt. En iig heb ik tot niets meer toegang nu.
Ik denk niet dat ik ooit iets hiermee uithaal. Je moet weten dat ik nog studeer dus niet veel geld heb en liefst ook nog werk wil vinden ooit. Met reeds een rechtszaak aangespannen te hebben lijkt me dat minder evident?
Het zou dan trouwens al bijna tegen meerdere mensen gericht moeten zijn.
Ik ben ten andere ook niet fier op wat ik ooit allemaal geschreven heb op dat forum. Al herinner ik me niet dat ik er ooit ergens ben overgaan, maar toch denk ik dat het toch niet zomaar kan dat men zich zo is gaan gedragen tgo mij ...
Als ik dat zou willen, hoe moet ik dat dan exact doen? Kan ik bv bij de forumadmin claimen terug in mijn account te komen voor die privéberichten van haar en/of terug een account maken om de gewraakte berichten snel te kunnen zien? Of kan ik alle berichten van haar jegens mij die er ooit geplaatst zijn, opvragen?
Thuis hebben we wel rechtsbijstandsverzekering, ben ik daar iets mee?