BIPT dat is de post en telecom. Ik denk dat je het BIV bedoelt?
Klacht kan je neerleggen bij bipt.be ( zijn dezelfde schurken)
Sorry even een steekje laten vallen.BIPT dat is de post en telecom. Ik denk dat je het BIV bedoelt?
Klacht kan je neerleggen bij bipt.be ( zijn dezelfde schurken)
Tja dat is de belangengroepering van de immo- en syndic sector.
Daar ga je bij de duivel te biechten.
Wij hebben gewoon getekend, door omstandigheden die ik niet publiek zal maken was het heel erg dringend en hadden we in totaal maar 3 weken om een huis te vinden, betaalbaar en geschikt voor 3 kinderen en huisdieren..Als u niet op hun eisen ingaat nemen ze een andere huurder.
Ik begrijp u best en spijtig genoeg maakt men nog steeds misbruik.Wij hebben gewoon getekend, door omstandigheden die ik niet publiek zal maken was het heel erg dringend en hadden we in totaal maar 3 weken om een huis te vinden, betaalbaar en geschikt voor 3 kinderen en huisdieren..Als u niet op hun eisen ingaat nemen ze een andere huurder.
Zo zijn er al veel op de huurmarkt :/
Inderdaad, maar in de nieuwe huurcontracten moet er sowieso een brandverzekering zijn, op naam van de huurder. Dit is dus wel degelijk verplicht.En een brandverzekering kan men ook niet verplichten te nemen, want er zijn mensen die gecombineerde verzekeringen hebben bvb familiale en brand samen.
Het zou zeer belangrijk zijn, dat Immo kantoren enz eens eerst op hun eigen dorpel keren i.p.v kandidaat huurders te misleiden en te bestelen.Inderdaad, maar in de nieuwe huurcontracten moet er sowieso een brandverzekering zijn, op naam van de huurder. Dit is dus wel degelijk verplicht.En een brandverzekering kan men ook niet verplichten te nemen, want er zijn mensen die gecombineerde verzekeringen hebben bvb familiale en brand samen.
Het is een feit dat in de huidige situatie de huurders beter beschermd zijn dan de verhuurders.Kan best zijn, maar dat is geen reden om zo te keer te gaan.
Mochten de verhuurders op dit forum in die bewoordingen hun ervaringen met suboptimale huurders te berde brengen, ….. En nochtans, daar kan ook een hele bibliotheek mee volgeschreven worden.