Gelieve me eens uit te leggen waarom je als verhuurder dergelijke gegevens nodig hebt en hoe een advocaat zich op basis van de gevraagde gegevens gaat baseren om al dan niet een advies te geven? Wilt u de gegevens waar u als verhuurder recht op heeft? ga dan verdorie naar het gemeentehuis en vraag een bewijs van woonst. Dat zal je minder kosten dan een brief van een advocaat.
De toon van de brief en aard van de gevraagde informatie maken duidelijk waar dit naar toe gaat, daar hoef je echt geen mythische figuur met een groen hoedje voor te impersonaliseren.
De insinuatie naar racisme is niet sterker dan de insinuatie dat de nationaliteit of het geboorteland van iemand een advocaat kan helpen bepalen of iemand een goede huurder is of niet.
posters vragen hier om advies en raad van derden. Anders gezegd een mening wordt gevraagd over een bepaalde situatie. Continue aanvallen op een poster helpen diegene met een probleem niet vooruit. Beperk u dan ook tot het antwoorden op de vraag die gesteld wordt en tracht eens op een objectieve wijze een antwoord te formuleren dat de vraagsteller verder helpt...
U hoeft niet scheldend en schuimbekkend te antwoorden om duidelijk te maken dat u het niet eens bent met een bepaald standpunt van een andere poster. (met een beetje moeite kan u op dit forum alleen al talloze voorbeelden vinden van hoe het wel kan...)
Kan u uw vitriool toch niet inhouden, doe dan maar verder, de gewenningsfactor is er al een tijdje.
Alhoewel ik het wel spijtig vindt voor de poster zelf die hier niet verder mee wordt geholpen.
(gelet op uw entree datum op het forum en uw nogal maniakale fixatie op mijn berichten, begin ik me wel af te vragen of u niet een misnoegde syndicus bent die ik verleden jaar manu militari heb moeten verplichten af te treden?)