DNA test op die condoom zegt helemaal niets, zelfs. Niets zegt dat het kind ook verwekt werd met de inhoud van dat condoom. Enkel en alleen vergelijking van de DNA, AFGENOMEN bij het kind, en DNA, AFGENOMEN bij de mogelijke vader, kan uitsluitsel brengen.Voor een DNA test hoef je die condoom toch niet bij te houden. Je kan gewoon een speekseltest van het kind zelf afnemen.
Vroeger niet goed opgelet in de biologieles.....Erkenning en zo hoeft niet meer, dna vergelijk ook niet, hier een condoom met uw kwakske is genoeg.
Welke vrouw, houd nu een gebruikt condoom bij gedurende X tijd, zonder dat daar bij bedoelingen achter zitten.
9 maand waarborg is genoeg, niet? Nee, wacht, er klopt iets niet in die redenering...Daar krijg je geen twee jaar waarborg op.
Heu... veel racistischer kan een uitspraak niet zijn, zou ik zo denken...dat het nooit mijn bedoeling was een kind op de wereld te zetten en zeker geen van die kleur
Inderdaad. Wat een walgelijke uitspraak die niets terzake doet. Maar er de lakens mee delen was geen probleemHeu... veel racistischer kan een uitspraak niet zijn, zou ik zo denken...dat het nooit mijn bedoeling was een kind op de wereld te zetten en zeker geen van die kleur