Je kan wel geen nutsvoorziening
Toch wel. Daarvoor heb je geen telefoonnummer nodig, enkel een adres!
of andere doorlopende opdrachten meer boeken,
Ga langs bij de bank, en die zullen voor u perfect een doorlopende opdracht kunnen aanmaken als je dit wenst.
je kan niet online bestellen, geen telenet of microsoft account nog herstellen, je kan je social media account ook niet houden zonder.
??? Waar haal je dat nu weer? Zowat iedere bibliotheek heeft computers met internettoegang. Daar kan je perfect je e-mails checken, uw hotmail, iets online bestellen, etc... Tja, dat je geen telenet webmail hebt zonder telenet abonnement, is nogal logisch, niet? Maar bij Telenet kan je perfect enkel en alleen internet bestellen. Je hoeft daar helemaal geen telefoon abonnement bij te nemen.
Je kan het je ook niet veroorloven om tijdens een sollicitatie uit te leggen hoe je tegenover de smartphone staat, laat staan uitleggen waarom je geen telefoonnummer wil opgeven.
??? Niemand heeft mij bij mijn sollicitatie gevraagd naar mijn standpunt over de smartphone. Ik werk in een hoog-technologische IT omgeving en heb zelf een oude nokia. Buiten hier en daar eens een grapje erover, en mijn opmerking dat ik 2 weken kan zonder batterij opladen, heeft dit nog nooit voor problemen gezorgd.
Je kan wel geen nutsvoorziening[/quote]Toch wel. Daarvoor heb je geen Misschien is de vraag of het verplicht opgeven van een telefoon, voor een dienst of activiteit die er niets mee te zien heeft, aan te vechten valt via de wetten? Is het wettelijk toegestaan om een klant of deelnemer uit te sluiten wanneer die geen telefoonnummer wil of kan geven?[/quote]Kan je iets concreter zijn? Als hij wil meedoen met een belspelletje, kan je niet aanvechten dat je uitgesloten wordt omdat je geen telefoonnummer hebt, om maar iets te zeggen.
Ik heb een beetje de indruk dat jij problemen maakt waar er geen zijn! Zonder telefoonnummer kan je perfect alles doen wat je wil, maar het gaat misschien een stuk moeilijk er zijn. Wat jij wil is je afsluiten van telefoon / internet / etc... maar wel alle gemakken ervan blijven behouden. Dat kan niet, hé. Je moet kiezen! Het is zoals uw auto verkopen en daarna klagen dat je zoveel met de fiets moet rijden. Tja...