Moest iemand een vals facebook profiel maken voor mij en ik zie dat deze persoon foto's gebruikt heeft van mij waar hij normaal gezien niet zou aankunnen, dan was dat vals facebook profiel wel het minste van mijn zorgen, eerlijk gezegd...
Dat is uw goed recht maar irrelevant.
De persoon moet je bijzonder goed kennen
Klopt. Deze persoon is ook de enigste die het bestaan ervan kende.
...anders is dit onmogelijk en ook moet men op de hoogte zijn van je klacht bij facebook ....
Facebook heeft op enkele minuten na mijn rapportering het profiel verwijderd.
]"We hebben het profiel verwijderd omdat het in strijd is met onze richtlijnen voor de community inzake identiteit en privacy. Wat laten de eigenaar van het profiel weten dat het profiel is verwijderd, maar niet wie het profiel heeft gerapporteerd."
"Wat" door mij vetgedrukt vermits ze blijkbaar geen spellingscontrole hebben bij Facebook.
De persoon die erop uitkwam beweerde een chat te hebben gehad met mij wat dus onmogelijk is.
Hij kon echter géén gesprek laten zien met de inhoud en facebook weigert alle verdere informatie aangaande de data en logs voor het verwijderde profiel.
Ik heb echter wel nog een screenshot kunnen maken van het profiel.
Schending van de Privacywetgeving en onrechtmatige toegang tot een informatiesysteem is strafbaar.
Degenen die het verdacht vinden dat ik dit aanhaal mogen me via P.M. hun naam, e-mailadres en gsm-nummer doorsturen.
Neen dank u. U hebt recht op Privacy en dat respecteer ik.