op 25 december zou ik een ongeval hebben veroorzaakt in mijn eigen straat (lichte schade, spiegel afgereden mijn wagen, en een lichte kras op een gebuur zijn wagen)
op 26 decmber ben ik om 8 uur moeten beginnen werken en had vastgesteld dat mijn geparkeerde bedrijfswagen zijn spiegel was afgereden, ik heb dit onmiddelijk gemeld aan mijn werkgever, de stukken van mijn spiegel waren verdwenen
vorige week kreeg ik politie aan de deur met de stukken van mijn spiegel
zij zeiden dat er een klacht was dat ik een gebuur zijn wagen zou hebben aangereden met mijn bedrijfswagen
zondag jongstleden naar bureel geweest en de klacht gelezen
klacht op 25 december 2018 om 22u30 zou ik met mijn wagen tegen een gebuur zijn wagen hebben gereden de stukken lagen zogezegd naast zijn wagen
mijn eerste antwoord, ik kan dit niet bevestigen maar moest het zo zijn heb niets gevoeld
thuis gekomen hebben ik en mijn vader deze klacht bekeken en mijn vader bevestigde dat ik die avond niet ben buiten geweest, bewijsmateriaal opgezocht
ik was de hele avond actief aan het gamen
gisteren naar politie terug geweest met het bewijs dat ik dat niet kon zijn
en dat zij, dus de gebuur eigenlijk tegen mijn geparkeerde wagen zouden hebben gereden
politie veranderde plots de aanklacht
de aanrijding zou nu ineens gebeurd zijn tussen 22u30 en 8u40 de dag nadien
en natuurlijk ben ik s'morgens om acht uur vertrokken met mijn wagen naar het werk
bijkomende info de straat waar ik woon is heel erg smal
mijn bedrijfswagen staat er dikwijls geparkeerd
en de relatie met de gebuur is onder nul
mijn vraag kan de politie de oorspronkelijke klacht zo maar veranderen