Maak je daar toch geen zorgen over zo geheim is dit toch allemaal niet, en wat maakt het uit of iemand weet heeft wat je verdient, de overgrote meerderheid van lonen zijn zelfs openbaar . . !
toch niet prettig dat iemand nu weet hoeveel die persoon verdient (en weet ook niet wie)
Was het een brief geweest gericht van fod financiën aan een minister, dan had het land in crisis gelegen.Maak je daar toch geen zorgen over zo geheim is dit toch allemaal niet, en wat maakt het uit of iemand weet heeft wat je verdient, de overgrote meerderheid van lonen zijn zelfs openbaar . . !
toch niet prettig dat iemand nu weet hoeveel die persoon verdient (en weet ook niet wie)
Dit denk ik nietWas het een brief geweest gericht van fod financiën aan een minister, dan had het land in crisis gelegen.Maak je daar toch geen zorgen over zo geheim is dit toch allemaal niet, en wat maakt het uit of iemand weet heeft wat je verdient, de overgrote meerderheid van lonen zijn zelfs openbaar . . !
Ja zogezegd, moet je niet met een korreltje zout nemen, maar met blokjes zout.Ik geloof niet meer in sinterklaas en de kerstman en papier is ooo zo geduldig.Dit denk ik nietWas het een brief geweest gericht van fod financiën aan een minister, dan had het land in crisis gelegen.
Maak je daar toch geen zorgen over zo geheim is dit toch allemaal niet, en wat maakt het uit of iemand weet heeft wat je verdient, de overgrote meerderheid van lonen zijn zelfs openbaar . . !
de inkomsten van de ministers zijn allemaal openbaar, zoals alle lonen van ambtenaren !
Ja zogezegd, moet je niet met een korreltje zout nemen, maar met blokjes zout.Ik geloof niet meer in sinterklaas en de kerstman en papier is ooo zo geduldig.Dit denk ik niet
Was het een brief geweest gericht van fod financiën aan een minister, dan had het land in crisis gelegen.
de inkomsten van de ministers zijn allemaal openbaar, zoals alle lonen van ambtenaren !