Beste mama,Hallo, ik heb 2 dochters (14 en 16 jaar), mijn ouders (hun grootouders) en ik hebben hun ongeveer 3 jaar niet meer gezien, zij verblijven bij hun vader. Doch heb ik nog steeds omgangsrecht maar ik krijg ze niet te zien. Ik betaal al een hele tijd onderhoudsgeld en sinds begin dit jaar heeft mijn ex het verkregen dat ik ipv 150? per maand 270? (!) per maand moet betalen (voor de 2 samen). Na dit vonnis had ik recht op een pro deo, ben opnieuw naar de Jeugdrechtbank gestapt en heb nu een tussenvonnis gekregen. Voor de 2de maal in die 3 jaar krijgen we een sociaal onderzoek. Nu heb ik vernomen van mijn advocate dat mijn ex weigert het voorschot van 350? te betalen en dat ik als meest "gerede" partij het totaal bedrag van 700? zou moeten betalen, zijn deel voorschieten. In het tussenvonnis wordt wel verkeerdelijk vermeld dat ik nog steeds 150? betaal ... en er is totaal geen sprake dat mijn advocate pro deo werkt. Ik heb nu zelf contact genomen met de gerechtsdeskundige , volgens haar was er direct een sociaal assistent aangeduid voor het onderzoek (gratis), moest de rechtbank van al deze feiten op de hoogte geweest zijn .... Ikzelf was niet op de laatste zitting, mijn advocate was mij "vergeten" te verwittigen ... Wat moet ik nu doen ? Kan ik een herziening van dit tussenvonnis krijgen ??? Gij mij AUB raad, ik zit weer met mijn handen in mijn haar !! Dank u
EEN MOEDER KAN NIET VERVANGEN WORDEN. DOOR NIEMAND
Zelfs niet door de vader.
Ze zijn uit jou geboren.
Ze zijn uit jou ontsproten.
Ze zijn je bloed, ze blijven van jou..........sterkte