Dat dacht ik ook, vermits er zelfs voor de rekeninghouder een limiet opstaat.Ik zou met dit tot aan de politie gaan en klacht tegen onbekende neerleggen, want hier zijn beroeps aan het werk
Zomaar geld versluizen die kan zomaar niet zonder je toesteming
Ingeval van verdenkingen van fraude zijn de banken verplicht voorzorgen te nemen. De bank doet dat niet om te lachen want voor hen is het geen reclame.Mag een bank zomaar van een rekening geld halen zonder verwittiging en zonder toelating te vragen? Een spaarrekening die geen enkele link heeft met de fraude, door anderen gepleegd?
En welke fout heeft mijn kleinzoon hier gemaakt?
Als de bank zomaar zonder verwittiging een rekening kan plunderen, dan haal ik alls af.
Lees er de algemene voorwaarden van de bank eens op na. Daar staat zo goed als zeker in dat er een eenheid van rekening is. Met andere woorden: als er een bedrag moet geblokkeerd, om welke reden dan ook, moet worden afgehouden van rekening A en het saldo is ontoereikend, dan mag de bank daar perfect rekening B van dezelfde rekeninghouder voor gebruiken.Als de bank zomaar zonder verwittiging een rekening kan plunderen, dan haal ik alls af.
Vraag zal eerder zijn waar die bijna 30.000 vandaan komt, en hoe men tegelijk aan én zijn kaart én zijn code kwamWaar gaat dit geld dan naartoe?
Dat is 1 dingmijn kleinzoon heeft zijn kaart niet doorgegeven en zal waarschijnlijk in de Panos bespied zijngeweest.
Als de acties vd bank passen in een gerechtelijk onderzoek, gaat de ombudsdienst banken niets ondernemen ...Deze zaak gaat in ieder gevan naar de ombudsdienst .
Of: de politie vertelt u uiteraard niet wat ze doen, wegens uw band met een verdachte in een lopend onderzoek ...Politie doet weinig of niets