Hoe denkt u dat een spammer op het forum komt?Dreigementen worden hier niet echt geapprecieerd..
Kunt u op zijn minst uitleggen wat automatisch inloggen met spam heeft te maken volgens u?
Jij geeft het juiste antwoord, waterdicht zal nooit lukken..Voor wie het interesseert , de betrokken spamberichten maakten reklaam voor valse diploma's enz
Hopelijk kunnen de beheerders er iets aan doen maar waterdicht zal nooit lukken , alsnog fijne feesten
Dat automatisch inloggen heeft met het forum niets te maken: dat gebeurt door een subroutine op uw eigen computer.Dreigementen worden hier niet echt geapprecieerd..
Kunt u op zijn minst uitleggen wat automatisch inloggen met spam heeft te maken volgens u?
Even de vraag van Leen herhalen: wat is de link nu net met "automatisch inloggen"? Als je je voordoet als bekwaam persoon, is het misschien handig om te beginnen met de juiste terminologie in plaats van anderen te verwijten?Hoe denkt u dat een spammer op het forum komt?
Door een fictief email adres en paswoord te geven en dan geraak je binnen.
Als je de link nog niet begrijpt, hoef ik ook niet verder te antwoorden,Even de vraag van Leen herhalen: wat is de link nu net met "automatisch inloggen"? Als je je voordoet als bekwaam persoon, is het misschien handig om te beginnen met de juiste terminologie in plaats van anderen te verwijten?Hoe denkt u dat een spammer op het forum komt?
Door een fictief email adres en paswoord te geven en dan geraak je binnen.
Registreren is niet hetzelfde als inloggen. Als u dat al niet weet, denk ik niet dat u anderen moet gaan beschuldigen van geen kennis van zake te hebben.Hoe denkt u dat een spammer op het forum komt?Dreigementen worden hier niet echt geapprecieerd..
Door een fictief email adres en paswoord te geven
en dan geraak je binnen.
En ik bedreig niemand, ik zeg alleen, dat wat die spam-belager doet dat ik dat ook kan.
Hun bewering kennis van zaken te hebben is totaal misplaatst. Daar is hun oplossing te amateuristisch voor..
Ik denk dat de enige zonder kennis van zaken jij hier bent! Als je nog niet doorhebt dat 'automatisch' inloggen een functie is van jouw browser moet je jezelf vragen stellen over jouw kennis.Hun bewering kennis van zaken te hebben is totaal misplaatst. Daar is hun oplossing te amateuristisch voor..