Ondertussen is de man bij mijn overburen, waar ik de haan van heb gekregen, gaan vragen of hij mijn haan aub wil terugnemen!
De man die zelf hanen en kippen kweekt, belde even naar mij om dit te melden.De man had hem ook gezegd, dat zijn vrouw en zoon er geen last van hadden.Alleen hij zelf wordt steeds wakker.Ze wonen hier nu max 4 weken en de andere gezinsleden zeggen dat ze al gewend zijn aan de geluiden van de nieuwe buurt, ook van mijn haan dus.
Ook ben ik bij mijn andere buren gaan vragen of mijn haan hen stoort.Want als iedereen er last van heeft, tja dan heb ik een groter probleem.
Mijn twee naaste buren die pal naast mij wonen dus, het dichtste bij mijn tuin en kippen+haan.(ik zit in een halfopen bewouwing) Zeggen dat ze er helemaal geen last van hebben en hij hen niet wakker maakt.
De buurman die klaagt woont niet naast mijn huis.
Ik merk dat in een volgend bericht iemand mij documentatie opstuurd in verband met de wetgeving.Bedankt daarvoor.Wel ken ik daar totaal niets van en als ik het lees, begrijp ik het ook niet zo goed.(lijkt me ingewikkeld)
Bedankt iedereen voor de hulp, vanaf ik meer weet, zet ik het hierbij.Nu neem ik eerst contact op met de wijkagent, die zal toch wel meer inlichtingen kunnen geven hoop ik.En ik probeer de site te bezoeken die in het volgende bericht is gezet, in de hoop dat ik daar iets van begrijp, ik doe mijn best.