Lees je wel wat ik schreef? Ik wist het duidelijk niet anders had ik hem NOOIT naar amazon teruggestuurd.En wie is dan de dommerik in dit hele verhaal???Ik zou garantie genieten bij Sony, bij amazon is het meestal zo dat het betaalde bedrag wordt teruggestort bij een defect wanneer je het toestel terugzend, en dat is nu net wat het probleem is...Garantie is iets totaal anders dan een refund;
Ik zie niet in waarom u geen garantie zou kunnen genieten;
Dat is verplicht.
Bij de tweedehandsverkoper kom je alleszins thuis van een kale reis, die moet geen refund geven en nog minder garantie bieden.
De camera zit vast bij amazon omdat zij al een refund hebben gestuurd (naar de verkoper, niet naar mij zelfs terwijl ik dit uitdrukkelijk heb gevraagd), de verkoper zou de refund moeten terugstorten en dan moet ik hopen dat amazon mijn camera terugstuurt. Een hoop ellende allemaal om een paar honderd euro te willen besparen, uuuuuren hiermee verloren met amazon te mail, bellen, chatten, enz.
Als je dit wist waarom heb je de camera dan niet naar Sony gestuurd onder garantie?
BTW internet trol, jij bent de dommerik in dit verhaal door hele tijd nutteloze argumenten te versturen. Ik dacht dat dit een forum was met intelligente mensen was die elkaar helpen ipv mensen die niet kunnen lezen.
Ga eens van uw PC af in Plopsaland en maak jezelf nuttig.