#1 , 09 dec 2018 09:19
Mijn hond is uitgebroken en heeft bij de buren 6 konijnen dood gebeten, en 2 hokken wat stuk gebeten,
De hokken waren zelf in elkaar gezet dus zeker geen maatwerk of aangekochte hokken.
Hij had ook oorspronkelijk gezegd dit zelf te kunnen herstellen en nu de politie de rekening brengt vraagt hij dat wij een op maat gemaakt hok betalen en nog een heleboel andere kosten zoals eten dat de konijnen gehad hebben en inspuitingen en vervoer om de konijnen te laten dekken en nog vanalles .
Komt op een totaal van 788€
Dit vind ik toch heel veel.
We hebben geen familiale verzekering dus weten we niet goed wat te doen.
Lijkt echt dat hij er zoveel,mogelijk geld wil uitslaan en een bestek is nog geen zekerheid dat hij dat op maat gemaakt hok effectief gaan zetten.
Om maar als voorbeeld te geven als ik morgen een ongeluk heb met mijn Peugeot, ik een offerte laat maken voor een Ferrari.
Ben bij die mensen geweest ook met het voorstel als ze iets nodig hadden van materialen om het hok te herstellen ik die wou gaan halen.
We hebben onze hond weg gedaan om te voorkomen dat dit nog eens zou voorvallen.
Wat we ook deden ze vond altijd wel een gaatje om te ontsnappen, zelf bij de politie is ze uitgebroken.dus is echt niet dat we dit allemaal zo maar op z’n beloop lieten.
Hopelijk wat meer raad, want wij weten echt niet wat te doen. We willen de schade zeker vergoeden, maar de juiste schade