Hallo,
Is het mogelijk om via een privé bericht een PDF naar een ander forumlid door te sturen?
Groeten Johan
Die info is nieuw voor mij. Ik zal even opzoeken hoe dat alles in zijn werk gaat.Kunt u zo'n pdf niet zenden naar een site als WeTransfer bijvoorbeeld, en de link met PB aan het uitverkoren forumlid zenden?
Mag ik via PM dan even uw mailadres? Wat duidelijke informatie zou voldoende moeten zijn om uw pestgedrag wat bij te sturen.Vraag gewoon het mailadres van dat favoriete forumlid en stuur het hem via die weg.
Idem voor jou hé jefke. Mag ik even jouw E-mail adres? Wat inzicht in de zaak zou je goed doen.dat zal te gemakkelijk zijn! Ts kennende!
Niet de eenvoudigste weg maar dat zou een optie zijn.Forumlid voor wie het bestemd is moet ook bereid zijn z'n mailadres door te geven.
Tenzij natuurlijk dat hij/zij een nieuw gelegenheidsadres vervaardigt.
Algemeen billengeklets ... we zijn grappig vandaag. Echt het juridisch forum waardig.Hij zal dan een drukke mailperiode gaan hebben, met een overvolle mailbox.
Hoe vernietig je e-mail adressen van iemand anders?Ik heb van mensen die hier een vraag stelde wel email adressen gekregen, welke ik na het sturen van het gevraagde ook ONMIDDELLIJK heb vernietig.
Door ze te wissen en je vuilbak te legen !Hoe vernietig je e-mail adressen van iemand anders?Ik heb van mensen die hier een vraag stelde wel email adressen gekregen, welke ik na het sturen van het gevraagde ook ONMIDDELLIJK heb vernietig.