Oefen uw herroepingsrecht uit. U hebt daarvoor nog de tijd.
Zou ik TS niet aanraden.
Verkoper mag pro rata een deel van de prijs afhouden.
Dus: TS zit met minder geld dan voor de aankoop, en heeft nog steeds geen friteuse.
Daarnaast weet ik niet zeker of het herroepingsrecht hier telt.
Bij deze specifieke verkoper kan je online bestellen ook afhalen in de winkel...
Gewoon wachten op de garantie, en in je achterhoofd houden dat je geen zaken meer doet met die verkoper.
Maar hier zit het probleem dat de kans erin zit dat de friteuse niet op tijd terug zal zijn.
Of toch het herroepingsrecht gebruiken (indien mogelijk), je erbij neer leggen dat je niet volledig de aankoopwaarde terug zal krijgen, en het toestel ergens anders kopen (al zijn al die grote ketens gelijkwaardig qua garantietoepassing, dus zou TS beter naar een kleine verkoper gaan hiervoor, waarbij je iets meer betaalt, maar wel service na verkoop zal krijgen).
Niet-juridisch: de betere fritel friteuses hebben een stand "vet smelten", naast dat je een temperatuur kiest.
Tja, de TS zegt dat de frietketel helemaal niets doet, dus ik denk dat ook die functionaliteit dan niet veel zal uithalen...
Klopt, maar hiermee wilde ik het niet-juridische gedeelte counteren, want er werd hier gesproken dat je een frietketel waarbij je de elektrodes ziet, niet kan gebruiken voor vet.