Als ze me beschuldigen van te snel te rijden in 1830 Machelen, is dat toch niet hetzelfde als in 1831 Diegem ?Die WOLUWELAAN loopt ook in 1831 !!
Het is geen procedurefout, omdat er geen procedure is. Er is een miniem, onbetekenend foutje in een pv. U geeft de overtreding ook zelf toe. Het gaat om een snelheidsboete, niet om een moord. Criminelen hebben hier dan ook niets mee te maken.
Maar ik veronderstel dat procedurefouten enkel ten voordele van kriminelen mogen gebruikt worden...
De Woluwelaan in Machelen heeft een snelheidslimiet van 70km/u, tenminste op de plaats waar ik kon gereden hebben.Er is een miniem, onbetekenend foutje in een pv
Ik heb ze niet op een fout gewezen, omdat ik dat toen nog niet wist. Ik heb bezwaar aangetekend omdat ik niet begreep waar dit kon hebben plaatsgehad en dat de rechten van mijn verdediging waren geschonden omdat er geen huisnummer en richting bijstond.U hebt de politie zelf op een fout in het PV gewezen.
Nu wordt die fout rechtgezet in een aanvullend PV (voor elke geflitste op het "foute" postnummer) , en heeft u eigenlijk uw eigen ruiten ingeslagen ...
Dat is een verdediging die u bij de rechtbank moet voeren, nu hebt u alles al aan de tegenpartij cadeau gegeven en ze de kans gegeven hun fouten recht te zetten. Meer dan betalen zal er nu niet meer inzitten.Ik heb ze niet op een fout gewezen, omdat ik dat toen nog niet wist. Ik heb bezwaar aangetekend omdat ik niet begreep waar dit kon hebben plaatsgehad en dat de rechten van mijn verdediging waren geschonden omdat er geen huisnummer en richting bijstond.U hebt de politie zelf op een fout in het PV gewezen.
Nu wordt die fout rechtgezet in een aanvullend PV (voor elke geflitste op het "foute" postnummer) , en heeft u eigenlijk uw eigen ruiten ingeslagen ...
Ik heb geen aanvullend PV gekregen, enkel een telefoon dat ik aan het De Cockplein ben geflitst en dat ik een verklaring moet komen afleggen.
Ik had verwacht dat ze toch minstens een nieuw PV zouden moeten uitschrijven, maar dat zijn ze blijkbaar niet van plan.
En daardoor hebben ze de fout gezien, en meer dan waarschijnlijk al gecorrigeerd met een navolgend PV.Ik heb ze niet op een fout gewezen, omdat ik dat toen nog niet wist. Ik heb bezwaar aangetekend omdat ik niet begreep waar dit kon hebben plaatsgehad en dat de rechten van mijn verdediging waren geschonden omdat er geen huisnummer en richting bijstond.
Neen, dat krijg je ook niet.Ik heb geen aanvullend PV gekregen,
dat is eigenlijk niet echt fout, sommige postcodes zijn overkoepelend tegenover deelgemeentes. Bijvoorbeeld in Kortrijk heb je de deelgemeente Heule, met postcode 8501. Echter, zowel 8500 als 8501 Heule is correct!
Als het adres uniek is maakt de postcode van gemeente of deelgemeente idd niet uitdat is eigenlijk niet echt fout, sommige postcodes zijn overkoepelend tegenover deelgemeentes.