huren en brand

klootmij
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

huren en brand

#1 , 25 okt 2018 15:46

op 7 augustus door blikseminslag brand gehad. zowel verhuurder als huurder in orde met brandverzekering. ik kreeg als huurder nu dinsdag23 oktober sms dat de werken vrijdagavond om 19 uur zullen starten. De werken moeten gebeuren in keuken.
ik heb echter een firma die de plaatsen waar gewerkt zal worden zal leeghalen zij vragen 2 weken om een goede planning te maken en niet parkeren borden enz... Toch blijft huisbaas bij begin van de werken vrijdagavond 19uur. Is een sms rechtsgeldig en hoelang op voorhand moet de verhuurder mij verwittigen.
Na de brand is er ook geconstateerd dat ik en mijn dochter hier niet kunnen verblijven tijdens de werken.als ik hierover een opmerking maak wordt die genegeerd Help wat moet ik doen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Alfa1234

#2 , 25 okt 2018 16:15

Contacteer de verzekering, zij gaan in principe u helpen indien er werkelijk een probleem is en u niet in de woning kan verblijven tijdens de werken. Ik veronderstel dat de expert dit heeft geconstateerd? Indien het echter alleen om "ongemak" gaat, vrees ik dat zij hier niets aan gaan doen.

klootmij
Topic Starter

#3 , 26 okt 2018 11:34

Als tandenpoetsen, handenwassen enz... Geen basisbehoeften zijn weet ik het ook niet?

Reclame

Terug naar “Huren”