Dag,
Ik heb als student gedurende drie weken gewerkt via een interimkantoor als orderpicker 's nachts. Van de drie weken die uitbetaald zijn is er één week (de eerste gewerkte week) waar de interim vergeten is om de nachtpremie uit te betalen (nachtpremie stond toen niet vermeld op mijn loonfiche).
Ik heb het kantoor toen telefonisch gecontacteerd om dit te melden en zij verzekerden mij dat dit een fout van de facturatiedienst was en dat de achterstallige nachtpremie verrekend zou worden bij de uitbetaling van mijn loon van de daaropvolgende week.
De week daarop krijg ik het loon gestort van mijn tweede week werken, zonder de achterstallige nachtpremie. Ik heb het kantoor opnieuw gecontacteerd om dit melden en weer kreeg ik dezelfde uitleg dat er een fout moet gebeurd zijn en dat ze contact gaan opnemen met de facturatiedienst en dat de achterstallige nachtpremie de daaropvolgende week gestort zal worden.
Ondertussen zijn we drie weken verder en ben ik volledig uitbetaald, buiten de achterstallige nachtpremie van de eerste week.
Kan ik hier iets tegen ondernemen?
Alvast bedankt.