Indien het mogelijk is dan houdt ik ze zelf hoor ben een te grote dierenvriend om ze naar een asiel te brengen en het is zeker niet dat het me stoort dat ze hier zijnMijn voorgevoel is dat de 3 poezen worden gedumpt, of naar een asiel met spuitje.
Ik vind het vreselijk dat mensen huisdieren nemen zonder verantwoordelijkheidszin.
Eerst nadenken en dan huisdieren nemen.
De3 poezen gaan weeral eens het slachtoffer zijn.
Je stuurt een formele AS naar de vriendin waarin je haar meedeelt dat indien de kosten voor voeding en onderhoud van haar katten niet meteen betaald worden, je je genoodzaakt ziet om de dieren naar Veeweyde te brengen wegens achterlating en een klacht bij de politie wegens dumping van de dieren bij u. Vermeld daar een duidelijke datum bij op dewelke de gelden betaald moeten zijn. PS: Of je dat nu echt gaat doen is niet het punt: het is wel een motiverende strategie om een gemaakte afspraak te laten gelden
Facebookvrienden zijn we wel, maar haar adres kan ze niet geven omdat ze van bank tot bank leeft.Mail adres ?
Facebook vrienden?
Op die wijze kan u terug contact krijgen en haar huidig adres.
U kan de brief naar haar laatst gekend adres sturen - stuur ook een gewone brief en vermeld dat visa versa.
Verder zoals boven vermeld.
Dat bij niet reageren dat verondersteld wordt een eigendomsoverdacht te zijn voor de drie katten.
Dat u wel tot die datum verwacht dat ze de kosten zoals afgesproken vergoed.
Kleine kans dat u via de gemeente en de AS haar huidig adres kan verkrijgen.
Kan vb via eigenaar appartement of syndicus meer info bekomen worden of via de wijkinspecteur?
Ja, daarom dat ik ze wel wil houden, heb er momenteel ook 5 van mezelf die gered zijn uit verwaarlozing en dumping! Maar echt zelf houden zal niet lukken met de 3 van de vriendin, want ze vechten constant met die van mezelf... Maar als het is ken ik iemand die ze heel graag een gouden mandje geeft ;pDarliiing, als 200 % dierenvriend klinkt dat als muziek in de oren. Ik heb enorme ervaring met gedumpte poezen, buitengezette poezen en … Ik kan u verzekeren dat zulke diertjes echt geen leven hebben.
Zelf hebben wij er tal gered, verzorgd, dierenartsenbezoeken, … sommige zijn in ons gezin opgenomen en kijk wat een liefde men daarvan krijgt en dat is onvoorwaardelijk.
Mensen die dieren niet als gelijken beschouwen EN SLECHTS MAAR ALS EEN DING zijn de naam mens niet waardig.
Houden die poesjes, want als zij terug naar uw vriendin (?) gaan; wacht hun verwaarlozing en ongeluk.
Succes ermee.
Darliiing, als 200 % dierenvriend klinkt dat als muziek in de oren.
…………………..
Mensen die dieren niet als gelijken beschouwen EN SLECHTS MAAR ALS EEN DING zijn de naam mens niet waardig.
.....................