ik denk dat iemand anders zogezegt met het geld van tegenpartij de gsm wouw kopen. en is die zogezegde koper aan de deur niet de koper maar zogezegt slachtoffer.Euhm, gestolen van zijn rekening om een goed te betalen dat hij daarna toch zelf gaat ophalen? Daar moet hij dan toch een enorm goede uitleg voor gehad hebben, nee?
Nog even ter verduidelijking: De persoon in kwestie was dus niet geïnteresseerd in de gsm... Ik heb ook nooit m'n rekeningnr gegeven!Mijn buikgevoel zegt ook dat er hier iets niet klopt. Normaal gezien zou ik zo zeggen dat éénmaal het geld is gestort, de transactie compleet is en u hem de gsm zou moeten meegeven. Maar waar ik mij vragen bij stel: hoe komt die aan uw bankrekeningnummer? Hebt u hem dat gegeven? Want dat was niet helemaal duidelijk. En als hij dan toch is langsgekomen om de gsm af te halen, waarom betaalde hij dan niet gewoon ter plekke cash? Dat lijkt mij de zuiverste vorm van gelijk oversteken.
Hij was dus niet geïnteresseerd in de gsm, hij is alleen langsgekomen bij mij om zijn geld terug te eisen!Euhm, gestolen van zijn rekening om een goed te betalen dat hij daarna toch zelf gaat ophalen? Daar moet hij dan toch een enorm goede uitleg voor gehad hebben, nee?