> Maar .... wat u te zien krijgt, is altijd selectief. de makers tonen enkel datgene wat voor hen interessant (versta : sensationeel) genoeg is om te voorkomen dat kijkers indommelen of wegzappen.
Dat is net wat ik ook zo zorgwekkend vind. Je weet ook dat de gevallen van "De deuren haperden nogal veel en de verdachten botsten daar dan tegen" (voor die die het niet snappen, laat me toevoegen: "en als ze er niet tegen botsten, dan probeerde de agent nog eens").
Die gevallen zullen niet op TV komen. Dit is het gedrag waar ze, geloof het of niet, trots op zijn. Degoutant is dat.
Wat er op TV komt is wat de politie vindt dat hun beste voetje voor is. De waarheid is gewoon zo erg: de politie gebruikt niet gewoon geweld tegen onschuldigen, ze zijn daar trots op en gooien dat op TV.
Degoutant gewoon.
Dat is dan gewoon uw mening, niet de mening van iemand anders.
Voor u is dat degoutant, hetgeen uw goed recht is. Volgens mij dan weer niet, voor mij persoonlijk zijn het mensen (die soms fouten maken) die zich dagelijks inzetten voor andere. Als beloning krijgt men een slecht loon, weinig voordelen, extreme risico's en weinig tot geen waardering. Ik respecteer uw mening doch ben het er niet mee eens, net zoals veel andere mensen.
Het enige "degoutante" is dergelijk taalgebruik.
Indien u van mening bent dat er direct iets dient te veranderen:
https://www.jobpol.be/nl
Ga ervoor zou ik zeggen!
Ga eens een dagje mee met de politie, weet mij te zeggen hoe het gaat?
Als ik de beelden bekijk ben ik van mening dat de politie in België veel te soft is!