Bests
Ik heb een dochter van 8 die door meerdere klasgenootjes gepest wordt .
1 van de pesters in specifiek is hier al vanaf begin schooljaar mee bezig .Ik heb hier over gesproken met de directie van school en kreeg als antwoord? ja heb u dochter en andere meisje samen genomen en gesproken . Het klopt dat u dochter niet de begonnen is maar er is een conflikt geweest waarbij pester en u dochter beide verkeerde dingen hebben gezegd of gedaan ????
Diricteur heeft beide sorry laten zeggen aan elkaar en hen een hand laten geven en mekaar aankijken.
Leuk lief en aardig allemaal.
Maar ik vraag mij af waarom moet mijn dochter sorry zeggen tegen de pestkop?
Ten tweede heb meerdere getuigen die van het pestgedrag naar mijn dochter toe heeft gezien en van op de hoogte is.
Ik heb het idee dat diricteur het vanzichaf wuift en niet intereseert,diricteur praat over 1 insident Terwijl het duidelijk meerdere keren is gebeurt.
Hij zou er samen met juf ,zorgjuf meer op gaan letten.Maar ik be twijfel het.
Ik vraag me af waarom hij mij zegt dat het ene incident is Terwijl het duidelijk pestgedrag is van ik weet niet hoe lang onder hen toezicht gebeurt (school)
Kan iemand mij vertellen wat ik hier tegen kan doen ?
Nogmaals praten met de diricteur?
Gesprek aanvragen met juf ,ouders van pestkop ?Want mijn dochters veiligheid op school staat voorop e,n dat ze zich ook zo voelt op school.
Mvg
Bezorgde moeder