De hele attidude van de arts was na deze introductie van mij heel bot /arrogant
en het onderzoek van m n hond uiterst oppervlakkig zonder diagnose maar wel cortisonezalf en antibiotica voorschrift. Gewoon lachwekkend.
Ik moet er wel bijzeggen dat nogal struis gebouwd ben(1m85. 105kg)en een zware stem heb en recht voor de vuist.
Beiden wetende dat m n no bullshit attitude in deze situatie niet het moment was en ik superbezorgd was over m n hond
Kan het zijn dat uw "no bullshit attitude" (geen idee hoe ik dit moet interpreteren, maar voor mijn persoonlijk klinkt dit als "ik heb geen zin om beleefd en tactvol te zijn", maar bon, dit ter zijde) toch wat doorgeschemerd heeft tijdens het eerste consult, waar u klaarblijkelijk niet tevreden over was? Kan het zijn dat de dierenarts zich toch wat bedreigd voelde op dat moment?
Afin, los daarvan: je kan doen wat hierboven gezegd werd. Brief naar dienst intern toezicht (hoop niet op te veel resultaat als je dat doet) en stuur de dierenarts een aangetekend schrijven waarin je eist uw ID kaart terug te geven of dat je anders gerechtelijke stappen zal ondernemen. Als hij dit niet wenst te doen, zal je ook effectief naar de rechtbank moeten stappen.
Wat je ook kan doen is die mens betalen voor zijn werk en zo uw kaart terugkrijgen.