Goede vraag. Ik ging er van uit dat de TS het over het ingebouwde DVD-CD systeem heeft (dus een onderdeel van de mobilhome zelf, geen deel van de inboedel), maar het zou inderdaad ook een stand-alone toestel kunnen zijn dat geen onderdeel van het voertuig is. (maar ik ga van het eerste scenario uit, aangezien de TS het over doorgeknipte kabels heeft...)Is bij de omnium ook de inboedel verzekerd
Kans is inderdaad héél erg groot dat uw verzekering de schade (terecht) zal verhalen op (de verzekering van) de dealer. In dat geval zal je geen franschise moeten betalen.@Tom
Er staat op de polis : enkel franchise in Eigen Schade anders staat er geen vermelding. En aangezien wij de schade niet hebben veroorzaakt, zal, vermoed ik, de franchise wegvallen.
@Tom
Er staat op de polis : enkel franchise in Eigen Schade anders staat er geen vermelding. En aangezien wij de schade niet hebben veroorzaakt, zal, vermoed ik, de franchise wegvallen.
mijn verzekering vermeldt - zonder franchise in diefstal@Tom
Ik vrees dat de verzekering een andere interpretatie van "Eigen Schade" zal hanteren.
Wellicht is met eigen schade bedoeld de schade die uzelf lijdt, ongeacht wie er kan verantwoordelijk gesteld worden. Franchise, als die voorzien is, zal dus m.i. hierop wel van toepassing zijn. Dat valt dan wel te recupereren bij de aansprakelijke derde (wellicht de dealer in kwestie, al dan niet via zijn verzekering BA)