Recent,
Heb ik een huurder die huurachterstand opbouwt (met hulp v het ocmw).....Nu ik ben absoluut niet van plan om het zo te laten............want dat soort types gaan v streek tot streek......in feite is het simpel er is een contract met voorwaarden en condities als getekend volg (huurder/verhuurder)je het contract met de letter.Toch lijken sommige mensen het niet te begrijpen,......Echter het vershil zit er in.Als je als verhuurder je plichten niet nakomt,....dan stopt uitbetaling huur....Als de huurder zijn plichten niet nakomt ,....dan neemt hij zijn telefoon niet op ; en mag je x aantal aangetekende zendingen sture en 3 maand wachten voor je kan beginnen.En dan verwacht men nadat je hun spelletjes hebt meegespeeld nog sympathie voor hun situatie ..... niet dus.Er is dringend nood aan een p2p (anonieme db) voor wandbetalers Name and Shame them
Nu concreet:
Stel huurder x verlaat het pand en laat een openstaande schuld na.
Stel op het moment dat de huurder het pand verlaat verdient hij minder dan 1000eu(bewust v voltijds naar deeltijds) (maw geen loonsbeslag mogelijk wegens te laag inkomen).
Nu mijn vraag is stel huurder x neemt nadat alles afgerond is (na oordeel geen loonbeslag mogelijk) weer een fulltime djob aan.Kan ik dan opnieuw loonsbeslag aanvragen?hoe word ik (shuldeiser)op de hoogte gebracht wanneer huurder x de grens overshrijd waarna loonsbeslag weer mogelijk is?
en tot hoe ver na ontstaan v een schuld kan men loonsbeslag laten leggen ?