Beste,
Sinds 1 jaar oefen ik in mijn huurappartement Tantrische / erotische massages in bijberoep.
Mijn huisbaas is erachter gekomen omwille zijn zoon naast mij woont en een klant 1X verkeerd had aangebeld.
Deze week heeft mijn huisbaas te kennen gegeven dat ik ermee moet stoppen of hij klacht neerlegt bij ht parket voor prostitutie en dergelijke / juridisch gevolg eraan gaat geven. Gezien ik tijdelijk mijn hoofdverdienste kwijt ben en twee klanten per dag ontvang, met het oog op een vaste functie in hoofdberoep te hebben binnen de drie mnd en dit enkel nog sporadisch wil uitoefenen is mijn vraag of ik juridisch gezien in overtreding ben. Mijn huisbaas geeft aan dat ik handel drijf, echter worden deze massages in mijn slaapkamer gegeven en geniet ik van een oficieel btw nummer in bijberoep. Kan mijn huisbaas mij dit ontzeggen en de huurovereenkomst opzeggen daarvoor? En wat zijn de strafrechtelijke gevolgen, mits het onder prostitutie valt (mijn advertentie staat wel duidelijk dat ik geen intiem geef).
Mag ik dus klanten ontvangen en mijn bijberoep uitoefenen?