Ik heb een vraagje.
In december hebben wij een hondje van ons moeten herplaatsen, reden waarom achterwege gelaten, en gelijk met het herplaatsen stuurde ik de papieren op naar dogID om de chipgegevens te wijzigen. Dit waren de originele/officiële papieren.
Na een maand contacteerde de adoptant mij, de gegevens waren nog niet gewijzigd.
Opnieuw de aanvraag gedaan, ditmaal telefonisch.
Na een maand waren de gegevens nog niet gewijzigd.
Opnieuw een aanvraag gedaan, ditmaal per mail, eindelijk kreeg ik de papieren binnen. Binnen de 14 dagen worden de gegevens gewijzigd.
Echter heeft het hondje nu vorige week iemand gebeten. De nieuwe eigenaar zegt nu dat ik ervoor moet opdraaien, omdat de chip nog op mijn naam staat. Maar de hond woont al 4 maanden bij hen!
Er is geen koopcontract, wel bewijs (foto's en chats) dat de hond al 4 maanden bij hen woont...
Ik heb echt geen zin om hiervoor op te draaien, aanngezien de hond al 4 maanden ergens anders woont en het niet mijn fout is dat de chipgegevens niet gewijzigd zijn...
Wat kan ik hierin doen? Want ik wordt op Facebook 'afgedreigd' dat ik er maar voor moet opdraaien!
Hopelijk kan iemand me helpen!!