Vader met narcistische trekken komt zijn kinderen ophalen 30 minuten na het wisseltijdstip en duidelijk onder invloed van alcohol. 101 gebeld om een controle test, 2 minuten later belt hij 101 om te melden dat hij zijn oudste zoon niet mee krijgt. Een ploeg komt ter plaatse, de agent die zich over hem ontfermt ziet dat hij onder invloed is. Er wordt uitgebreid gebabbeld en ondertussen tikt de klok. Een uur na zijn aankomst laten ze hem blazen. Hij blaast juist gepast onder 0,21 en mag hij vertrekken met zijn kinderen. Kan een advocaat de interventie fiche opvragen? Ik krijg ze niet.
Als je de melding van de tussenkomst in grote lijnen leest is het alsof ik degene ben die de kinderen belet met hem mee te gaan, dat is een van de verwijten die hij mij maakt oudervervreemding. De opsteller heeft dit moeten weerleggen en moeten toegeven dat er tijd gerokken is via een nieuwe melding. Kan ik hiermee naar RB? Ik begrijp dat RB er niet van houden als ex partners met modder gooien. Een vechtscheiding vermijden als er een persoon met een narcistische persoonlijkheid betrokken is lukt jammer genoeg niet. Tegen het uitgesproken vonnis zal ik hoogst waarschijnlijk in hoger beroep moeten gaan, voorlopig komt op het minnelijk voorstel van mij geen reactie.