Ik wil geen foto's op de makelaarssite/ aantal huisdieren

JohnD

#16 , 18 feb 2009 16:33

Zelfde met die schatter. Laat die maar schatten en goed doorrekenen aan zijn opdrachtgever. Hij moet schatten en geen foto's maken. Die foto's heeft hij niet nodig om te schatten.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Yarini

#17 , 01 apr 2009 09:24

Hey Goudlokje,

Waarom doe jij nou zo moeilijk over een paar foto's??!! Is dit niet gewoon het leven willen zuur maken van anderen?

Trouwens denk jij echt dat dieven op het internet gaan kijken waar ze iets kunnen gaan stelen?? En heb jij dan zo'n waardevolle meubelen?? Indien dit echt het geval zou zijn dan zou je volgens mij toch niet in een huurwoning leven.

Ik stel mij de vraag waarom jij zo moeilijk doet over het simpelweg nemen van enkele foto's? Is het teken dat je iets te verbergen hebt of is het zo vuil bij jouw dat je beschaamd bent?? Met 7 katten kan dit wel hé!!

En wat betreft je auto, doe niet moeilijk man, en zet hem toch gewoon even uit de weg als de foto genomen wordt. Of wil je echt de mensen ambeteren?!! Is dat je plezier?

Trouwens wat betreft je 7 katten ik zou maar eerlijk zijn hoor, want zoals het eeuwenoude gezegde zegt: Boontje komt ooit wel om zijn loontje!!

Groetjes,

Ilse

Reclame

Terug naar “Huren”