Een proefperiode van 3 dagen mag wel nog bij studentenjobs en tijdelijke arbeid. Maar ik ga er wel van uit dat dit dan moet betaald worden? De vroegere proefperiodes bij contracten van onbepaalde duur moesten toch ook betaald worden?Wettelijk mag dit niet meer
Dit is juist ik betaalde ook deze vrouwen als ze een paar uur kwamen proberen, persoonlijk vond ik dit goed, dan wist men hoe het werk was, dit was werk die er zeer mooi uitzag maar eigenlijk een saai werkje, en ik betaalde toen per stuk, een goede verdiende net het dubbel dan de loonbarema's, bij een veel minder goede moest ik elk uur bijleggen om aan het minimum uurloon te komen, maar dan bleven ze zelf maar enkele dagen en gingen elders werk zoeken en moest ze ook nooit ontslaan.Een proefperiode van 3 dagen mag wel nog bij studentenjobs en tijdelijke arbeid. Maar ik ga er wel van uit dat dit dan moet betaald worden? De vroegere proefperiodes bij contracten van onbepaalde duur moesten toch ook betaald worden?Wettelijk mag dit niet meer
Er zijn nu éénmaal handen arbeid werken die door manen zeer slecht en nooit snel uitgevoerd kunnen worden, er zijn uitzonderingen maar zelden!Side question, denlowie: waarom specifiek vrouwen? Komt nogal vreemd over als uitspraak van een werkgever, eerlijk gezegd...
Wow... Dat je dit nog zegt in 2018... En dat is geen kwestie van "politiek correct" of niet, maar ik dacht dat de fabel dat vrouwen beter zijn in fijn werk, al LANG de wereld uit was. Niet dus...Er zijn nu éénmaal handen arbeid werken die door manen zeer slecht en nooit snel uitgevoerd kunnen worden
Heb je al vrouwelijke kasseileggers gezien ???Wow... Dat je dit nog zegt in 2018... En dat is geen kwestie van "politiek correct" of niet, maar ik dacht dat de fabel dat vrouwen beter zijn in fijn werk, al LANG de wereld uit was. Niet dus...Er zijn nu éénmaal handen arbeid werken die door manen zeer slecht en nooit snel uitgevoerd kunnen worden
Ik ken vrouwelijke dokwerkers. Dus ik zie niet in waarom een vrouw geen kasseilegger zou kunnen zijn.Heb je al vrouwelijke kasseileggers gezien ???