beste
andere partij is niet opgedaagd op de zitting aangaande de eot.
Hij ging zich laten vertegenwoordigen door een advocaat maar de documenten hiervoor werden niet tijdig in orde gebracht ( geen kwaadwillige opzet vd andere partij, gewoon eerder niet weten) waardoor de advocaat niet kon verschijnen.
De andere partij, zijnde nog steeds mijn man, heeft ook nog steeds geen nieuw officieel woonbewijs binnengebracht bij de griffie ( hij is verhuisd naar het buitenland).
De echtscheiding werd door bovenstaande elementen uitgesteld voor onbepaalde duur.
Het liefst van al laat ik de eot nog doorgaan maar omdat hij het sinds maanden nalaat om het document van woonst te bezorgen & ik daardoor wat vrees dat hij ook de documenten om zich te laten vertegenwoordigen niet in orde gaat brengen weet ik eigenlijk niet of ik er goed aan doe om nog verder af te wachten.
We zijn ondertussen bijna twee jaar bezig met de echtscheiding.
Stel dat ik een bewijs van woonst van hem kan bemachtigen via een advocaat. Wat gebeurt er dan als hij een tweede keer niet opdaagt op de eot?
Of dien ik een nieuwe eot binnen op de griffie? We zijn ondertussen meer dan zes maanden feitelijk gescheiden dus dan hoeven we niet meer te verschijnen maar dan heb ik wel zijn handtekening nodig op de nieuwe eot documenten denk ik.
dank voor uw tijd
vriendelijke groeten
Witloof