Heu... Waarom laat je dit zo? Je kan op het moment zelf tegen die mensen toch zeggen: "Heu, ik HEB geen trekhaak. Kan je het document corrigeren, AUB?" Ik kan me niet voorstellen dat men dan zegt dat dit niet kan. Als dit toch zo is, dan vraag je naar de leidinggevende. Als die niet toegeeft, zeg je simpelweg dat je naar de pers stapt met uw verhaal.even terzijde ; ik ben gisteren naar de autokeuring geweest en heb een opmerking gehad over mijn ""trekhaak"" op het schouwingsbewijs
maar de trekhaak is vorige week verwijderd door de garage.
En die schade is er niet? Werd je wagen daarop afgekeurd of is het enkel een opmerking?En ondanks mijn verhaal als zever werd afgedaan, staat het er toch weer op zeker? "Schade aan flanken"
Dag Tom,En die schade is er niet? Werd je wagen daarop afgekeurd of is het enkel een opmerking?En ondanks mijn verhaal als zever werd afgedaan, staat het er toch weer op zeker? "Schade aan flanken"
Wat is dan het probleem? De keuring heeft toch correct werk geleverd? Ze hebben om het keuringsbewijs genoteerd wat ze opgemerkt hebben en ook geoordeeld dat de opgemerkte schade geen reden is om de wagen af te keuren.Dag Tom,
Die schade is er wel, en het is enkel een opmerking.
Welk zinnetje?Over dit zinnetje misschien over gelezen?
Tja, da's eigen aan internet, hé. Al eens de commentaren op hln.be gelezen? Jammer genoeg kunnen mensen die daar commentaren schrijven, ook hier hun "mening"' komen spuien. Als je je daar moet mee bezig houden...Het ging mij er gewoon om, dat iemand mijn verhaal omtrent als onzin afdeed, soit, sommige mensen denken alles beter te weten.
Idd. Tom, zoals ik reeds zei, ze hebben mij vriendelijk op wat puntjes gewezen
Best enkel naar de kern van de zaak kijken: ben je op een fatsoenlijke manier behandeld bij de keuring of niet? Ik denk dat het in dit specifieke geval netjes gebeurd is...