Goedeavond, ik heb 11 december een aankoop gedaan in een webshop (kleding), ik heb alles ontvangen en een deel ervan teruggestuurd. Dit is door hen goed ontvangen. Op 29/12 krijg ik een mail dat ze alles goed gekregen hebben en dat de som van ***,** op mijn rekening zal worden gestort. Na 10 dagen nog niks gestort, ik stuur een mail waarop ik geen antwoord krijg. Op 12 januari telefoneer ik naar de klantendienst, : we gaan dit voor u uitzoeken. 19 januari bel ik terug na niks gehoord te hebben, : Mevrouw, we gaan dit uitzoeken, we bellen u deze namiddag terug. Niks gehoord. Dus in het weekend nog maar een mail , krijg ik een mail terug met volgende tekst :
Bedankt voor je bericht waarin je informeert naar de status van de terugbetaling. Vervelend te horen dat deze voor jou nog niet zichtbaar is. De bank heeft de volgende code aan ons doorgegeven; 15265677363000860890023, met deze code kan jouw bank nakijken wat er met de overboeking van ons naar jou is gebeurd.
In de hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen, het is een aanzienlijk bedrag. Ik zal morgen naar mijn bank gaan met deze code, maar of het wat opbrengt? Als ik het goed heb zijn zij toch verantwoordelijk voor het terugstorten, naar mijn inziens willen ze zich er gewoon van afmaken.