Nee dat kan niet.3. Het huurcontract werd geregistreerd maar zonder de plaatsbeschrijving (die heeft niet plaatsgevonden en is dus niet getekend), kan op basis
hiervan de registratie ongeldig worden verklaard wegens onvolledigheid ?
Misschien hangt hij buiten aan de gevel?He he daar heb ik nog niet gekeken ....![]()
Net gekeken en nee daar hangt er ook geen
Waarom is het zo belangrijk om onmiddellijk je huurovereenkomst te laten registreren? Hier heb je toch wettelijk 2 maanden tijd voor?Verhuurder moet rookmelder plaatsen.
Ik laat altijd mijn huurcontracten, als verhuurder, ONMIDDELLIJK registreren (als het kan al de dag na ondertekening door de huurder) De plaatsbeschrijving is pas een paar weken later klaar en ondertekend. Die laat ik dan afzonderlijk registreren, wel reeds geregistreerde huurovereenkomst meenemen, zodat ze die aan de huurovereenkomst kunnen koppelen.
Nee dat kan pas na 2 maand.Omdat huurder anders een paar dagen later al kan opzeggen en vertrekken van vandaag op morgen, zonder verbredkingsvergoeding
Een plaatsbeschrijving maakt alles uiteraard veel eenvoudiger, dus altijd aan te raden om dit op te maken. Maar men kan bewijzen met alle middelen van recht, dus ook met getuigen en vermoedens.Geen plaatsbeschrijving kan enkel maar in het voordeel zijn van de huurder, en maakt een huurovereenkomst NIET ongeldig.i Er kan aan de huurder geen schade toegewezen worden , want er is niets om mee te vergelijken.